top of page
Search

פסנתרים

כשאנו מתבקשים לתאר מהי מוזיקה קלאסית לא נוכל לעשות זאת בלי לציין את החשיבות של כלי הנגינה המרכזי בסגנון, הפסנתר. פסנתר הוא אחד מכלי הנגינה המרכזיים במוזיקה והוא משמש כבר מאות שנים להלחנה של המנגינות המוכרות האוהבות ביותר על כולם – אם ומדובר על גדולי המוזיקה הקלאסית מוצארט ובטהובן ואם מדובר על אומני פופ מודרניים כמו אד שירן וקולדפליי, המוזיקה שלהם לא הייתה אותו הדבר בלי שימוש בפסנתר. שירים שלמים מתבססים אחר ורק על הצלילים הייחודים שפסנתרים מפיקים ולא ניתן ליצור אותם באף כלי אחר. לכן הפסנתר היה ועודנו אחר מן הכלים המבוקשים ביותר בקרב חובבי המוזיקה והנגנים המתחילים והמתקדמים.

סוגי פסנתרים

הפסנתר המוכר לרוב האנשים הוא פסנתר כנף כמו שנראה בקונצרטים והופעות. פסנתר כנף הוא מן הסוגים הגדולים ביותר של פסנתרים ובהתאם משקלו רב ביותר ואינו מתאים לכל אחד. הוא דורש מקום גדול שאין בכל בית אך בשל איכות הצליל שלו הוא עדיין מאוד מבוקש ורבים מתעקשים לרכוש אותו. בניגוד כמעט מוחלט אליו ישנו פסנתר חשמלי. פסנתר זה קטן בהרבה מסוגים אחרים וניתן להציבו גם על מעמד מיוחד וגם על שולחנות ושידות. פסנתר חשמלי לרוב יהיה זול יותר ממקביליו ולא יתרונות וחסרונות. מצד אחד מומחי מוזיקה יוכלו להבחין שמדובר בצליל שמקורו ברמקול אך מצד שני הוא נוח מאוד למתחילים וניתן לחברו לאמצעיים חשמליים כמו מגברים ומקליטים. בין שני סוגי פסנתרים אלו נמצא את פסנתר אקוסטי. זהו פסנתר לא חשמלי קטן יותר מפסנתר הכנף מה שמעניק לו יתרון בהיותו פסנתר קלאסי שיכול להיכנס במרבית החדרים.

מיוזיקלאס - בוטיק כלי נגינה

מיוזיקלאס הוא בוטיק כלי נגינה שהקים הנגן והיוצר יוסי אשור. במיוזיקלאס תוכלו גם להנות מרכישת כלי נגינה איכותיים וגם משיעורי נגינה על מספר כלים ממורים מוכשרים. בבוטיק תוכלו לרכוש פסנתר חדש או משופץ במחירים נהדרים מיצרנים מובילים כמו פסנתר ringway ועוד. מי שיקנה פסנתר ringway או כל פסנתר אקוסטי אחר, לא רק שיזכה בכלי משובך שילווה אותך לשנים אלא גם לאופציה לכיוון על ידי מיוזיקלאס כדי שתוכלו להפיק צלילים מדויקים ומכוונים. צרו קשר עוד היום לשאלות וקביעת שיעורים. מיוזיקלאס בוטיק כלי הנגינה של יוסי אשור.


20 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page